OPIS PROGRAMA

✔ Funkcionalnost: Program za upravljanje poslovanjem u dućanima/trgovinama.

✔ Opis: Omogućuje vođenje prodaje, upravljanje skladištem i generiranje izvještaja.

✔ Namjena: Olakšava administrativne procese i praćenje prodaje u maloprodaji.

✔ Dodatne funkcionalnosti: Prilagođen radu svih vrsta dućana, izvještaji za knjigovodstvo, backup podataka.

✔ Web aplikacija: Pristup putem web preglednika s mogućnošću remote spajanja na backoffice.

✔ Jednostavan za korištenje: Intuitivan rad na svim uređajima.

✔ Prodaja po danima: Praćenje prodaje, ispis poreza, artikala i stanja skladišta.

PAKET A

12,00 + PDV

Uz paket mjesečnog održavanja vršit ćemo naplatu Backup podataka po cijeni od 2,40€ + PDV mjesečno
  • Brzo i jednostavno postavljanje
  • Remote spajanje
  • Web i mobilna aplikacija
  • Automatski QR code cjenik
  • Bez skladišta
POŠALJI UPIT

PAKET B

24,00 + PDV

Uz paket mjesečnog održavanja vršit ćemo naplatu Backup podataka po cijeni od 2,40€ + PDV mjesečno
  • Brzo i jednostavno postavljanje
  • Remote spajanje
  • Web i mobilna aplikacija
  • Automatski QR code cjenik
  • Sa skladištem
POŠALJI UPIT
// web aplikacija

Mobilna i web aplikacija za pregled poslovanja

Pregled u realnom vremenu

Pratite promete, zauzetost stolova i narudžbe s lakoćom, bilo da koristite računalo, tablet ili pametni telefon. 

Uvid u najprodavanije artikle, stanje zaliha te pregled izvještaja i računa nikada nije bio jednostavniji. 

Uz našu platformu, poslovanje postaje učinkovitije, prilagodljivije i pristupačno s svakog uređaja.