OPIS PROGRAMA

✔ Funkcionalnost: Program dizajniran za servisne centre.

✔ Opis: Omogućuje upravljanje radnim nalozima i servisima, praćenje statusa servisa, te generiranje izvještaja i backup podataka.

✔ Namjena: Pruža potrebne alate za efikasno vođenje servisnih aktivnosti i administracije.

✔ Dodatne funkcionalnosti: Prilagođen radu servisnih centara, generiranje izvještaja za knjigovodstvo, remote spajanje (backoffice), praćenje prema kataloškom broju.

✔ Jednostavan za korištenje: Intuitivan rad na svim uređajima, uključujući laptop, tablet i računalo.

✔ Prodaja po danima: Praćenje prodaje, ispis poreza, prodajnih artikala te stanja skladišta količinski i financijski na određeni datum.

PAKET A

12,00 + PDV

Uz paket mjesečnog održavanja vršit ćemo naplatu Backup podataka po cijeni od 2,40€ + PDV mjesečno
  • Brzo i jednostavno postavljanje
  • Remote spajanje
  • Bez skladišta
POŠALJI UPIT

PAKET B

24,00 + PDV

Uz paket mjesečnog održavanja vršit ćemo naplatu Backup podataka po cijeni od 2,40€ + PDV mjesečno
  • Brzo i jednostavno postavljanje
  • Remote spajanje
  • Sa skladištem
POŠALJI UPIT
// web aplikacija

Mobilna i web aplikacija za pregled poslovanja

Pregled u realnom vremenu

Pratite promete, zauzetost stolova i narudžbe s lakoćom, bilo da koristite računalo, tablet ili pametni telefon. 

Uvid u najprodavanije artikle, stanje zaliha te pregled izvještaja i računa nikada nije bio jednostavniji. 

Uz našu platformu, poslovanje postaje učinkovitije, prilagodljivije i pristupačno s svakog uređaja.