1. Odabir kase i softvera: Provjerite dostupne opcije na našoj web stranici (cjenik) i odaberite program koja podržava funkcije potrebne vašem poslovanju. 

  2. Kupnja i instalacija: Nakon odabira, kupite odgovarajuću kasu i softver. Instalirajte softver prema uputama dobavljača.

  3. Postavljanje podataka: Unesite osnovne informacije o vašem poslovanju u softver, kao što su naziv tvrtke, adresa, porezne informacije itd.

  4. Konfiguracija hardvera: Povežite periferne uređaje poput pisača računa, skenera barkodova ili fiskalizatora prema uputama proizvođača.

  5. Obuka osoblja: Osposobite osoblje za korištenje kase i softvera. Pravilna obuka ključna je za učinkovitu upotrebu sustava.

  6. Testiranje sustava: Prije početka stvarne upotrebe, provjerite funkcionalnost svih komponenti sustava kako biste osigurali da sve radi kako treba.

  7. Postavljanje sigurnosnih kopija: Redovito izrađujte sigurnosne kopije podataka kako biste spriječili gubitak podataka i osigurali kontinuitet poslovanja.