Pekare
OPIS PROGRAMA
Opis: Program namijenjen pekarama, omogućava povezivanje s trgovačkim programom proizvodnje radi praćenja proizvodnje i skladišta.
Namjena: Pruža potrebne alate za efikasno vođenje prodaje i upravljanje skladištem u pekarama.
Dodatne funkcionalnosti: Omogućava remote spajanje (backoffice), jednostavno korištenje na različitim uređajima te generiranje izvještaja za knjigovodstvo i backup podataka.
Prilagođenost radu: Prilagođen svim radnim okruženjima u pekarama.
Prodaja po danima: Omogućava praćenje prodaje po danima, ispis poreza, prodajnih artikala te stanja skladišta količinski i financijski na određeni datum.
ŠIFARNICI
Partneri – dodavanje ili uređivanje partnera za R1 ili dobavljača
Prodajni artikli – dodavanje ili uređivanje prodajnih artikala (Kava s mlijekom)
Repromaterijal – dodavanje ili uređivanje repromaterijala za prodajne artikle (Kava sirovina 1kg)
Dodaj novi grad – dodavanje ili uređivanje novog grada kojeg nema na popisu
Gradovi – popis gradova i uređivanje istih
Skladišta – dodavanje ili uređivanje skladišta
Blagajne – dodavanje ili uređivanje blagajne, mogućnost više blagajni u jednoj poslovnici
Poslovnice – dodavanje ili uređivanje poslovnice, mogućnost za tvrtke koje imaju više poslovnica
Zaposlenici – dodavanje ili uređivanje zaposlenika, njihovih dopuštenja (administrator, konobar)
Države – dodavanje ili uređivanje novih ili postojećih država
Žiro računi – dodavanje ili uređivanje žiro računa tvrtke koji se ispisuje na računu ili R1 računu
Grupe proizvoda – dodavanje ili uređivanje grupe proizvoda za početni ekran prodaje(piće, hrana, trgovačka roba)
Stolovi – dodavanje ili uređivanje stolova za narudžbe
Napomene – koristi se u prodaji kada se na neki artikl želi dodati napomena za neko jelo, npr. Ramsteak – SREDNJE PEČEN
Kartice – dodavanje kartica za naplatu ako korisnik želi imati odvojene kartice (VISA, MASTERCARD, DINERS itd.)
ROBNO
Zapisnik o promjeni cijene – dokument kojim se mijenja cijena prodajnih artikala
Inventura – Unos inventure – nova ili uređivanje postojećih inventura po vrsti robe(hrana, trgovačka roba, piće) ili sve ukupno
– Sve inventure – pregled inventura
– Postavi početno stanje po zadnjoj inventuri – postavlja se početno stanje prema zadnjoj inventuri koja je napravljena
Kartica – Kartica skladišta – kartica kompletnog skladišta trenutnih količina na skladištu
Zapisnik o promjeni cijene – dokument kojim se mijenjaju cijene prodajnih artikala – obavezan za cigarete
Odjava repromaterijala – dokument koji se odjavljuje roba sa skladišta (kalo, rasip, lom)
Primka – dokument za unos robe na skladište
Kalkulacija – dokument za unos robe na skladište (koristi se za cigarete)
Popis normativa – izvješće u kojem se vidi kompletan popis repromaterijala koji se koristi kao normativ u prodajnim artiklima
Međuskladišnica – dokument kojim se prebacuje stanje repromaterijal sa jednog skladišta u drugi, ili iz jedne poslovnice u drugu (za korisnike web ureda postoji mogućnost automatskog prebacivanja pomoću međuskladišnica između više poslovnica)
Potrošni materijal – dokument kojim se evidentira potrošni materija (krpe, čaše itd.)
PRODAJA
Kasa – Prozor prodaje
Svi računi – pregled svih izdanih računa u kojem se vidi broj ispisa računa, stornirani računi, iznos, mogućnost ispisa R i običnih računa na A4 printer
Prometa po prodajnoj robi – izvješće u kojem se prikazuje promet za određeno razdoblje
Promet po robi sa skladišta – izvješće u kojem se vidi potrošnja repromaterijala prema prodanoj robi
Neuspjele transakcije fiskalizacije – ako u ovom izvješću postoje stavke nefiskaliziranih računa treba pritisnuti Fiskaliziraj, kako bi se naknadno fiskalizirali računi
Promet i zaključno stanje – dokument ugostiteljstva koji je identičan knjizi kojom ugostitelji kontroliraju dnevni promet i stanje skladišta
Ispis svih računa – ispisuju se svi računa na mali POS printer
Pregled računa po danima – izvješće koje prokazuje promete po danima u određenom razdoblju (po porezima, porez na potrošnju, neto, bruto)
Porez na potrošnju po grupama – izvješće za ugostiteljstvo u kojem se ispisuju podaci za obrazac PP-MI-PO
Predračuni -ispis predračuna ako gost zatraži da mu se da predračun
Osobe – praćenje klijenata
Blagajnički izvještaj – praćenje blagajničkog poslovanja sa novcima, uplate i isplate iz blagajne, polog novca na ŽR i ostale radnje
Narudžbe – praćenje narudžbi za kuhinju ili šank
POSTAVKE
Podaci o tvrtki – upisuju se podaci za ispis računa na A4 i za zaglavlje na malom POS printeru
Postavke programa – različite opcije u programu, od odabira certifikata do različitih mogućnosti u prodaji, backup
Aktivnost zaposlenika – izvješće u kojem se vide aktivnosti zaposlenika, šta je tko radio ili mijenjao u dokumentima
Postavke POS opreme – postavke u kojima se odabire printer za ispis računa, njegove mogućnosti, ladica za novac i ostale mogućnosti
Fiskalizacija – Poslovni prostor – obrazac u kojem se prijavljuje poslovni prostor za fiskalizaciju prema Poreznoj upravi
Mogućnost sinkronizacije na WEB ured
PAKET A
€ 12,00 + PDV
Uz paket mjesečnog održavanja vršit ćemo naplatu Backup podataka po cijeni od 2,40€ + PDV mjesečno- Brzo i jednostavno postavljanje
- Remote spajanje
- Web i mobilna aplikacija (ovisno o kompaktibilnosti programa)
- Automatski QR code cjenik (ovisno o kompaktibilnosti programa)
- Bez skladišta
PAKET B
€ 24,00 + PDV
Uz paket mjesečnog održavanja vršit ćemo naplatu Backup podataka po cijeni od 2,40€ + PDV mjesečno- Brzo i jednostavno postavljanje
- Remote spajanje
- Web i mobilna aplikacija (ovisno o kompaktibilnosti programa)
- Automatski QR code cjenik (ovisno o kompaktibilnosti programa)
- Sa skladištem
Mobilna i web aplikacija za pregled poslovanja
Pregled u realnom vremenu
Pratite promete, zauzetost stolova i narudžbe s lakoćom, bilo da koristite računalo, tablet ili pametni telefon.
Uvid u najprodavanije artikle, stanje zaliha te pregled izvještaja i računa nikada nije bio jednostavniji.
Uz našu platformu, poslovanje postaje učinkovitije, prilagodljivije i pristupačno s svakog uređaja.